Bıçaklama Olayının Mağduru 1 Yıldır Ev Hapsinde, Suçlu Olmadığı İçin Hayatı Durduruldu
Adana'da meydana gelen bıçaklama olayının ardından, olayın mağduru olan Yunus Ş., 1 yıldır ev hapsinde. Olayın gelişimi sırasında, Yunus Ş.'nin ağabeyi Mustafa Ş. (31), karın bölgesinden bıçaklanarak ağır yaralandı. Hastaneye kaldırılan Mustafa Ş., geçirdiği üç ameliyatın ardından taburcu edilse de, olayla ilgili hukuki süreçte dikkat çeken detaylar ortaya çıktı. Olayla bağlantılı olarak gözaltına alınan şüphelilerden Mahsum A. serbest bırakılırken, bıçaklama eylemini kayınbiraderi K.K.’nin üstlendiği iddia edildi. K.K., tutuklanarak cezaevine gönderilmiş, fakat davanın ilk duruşmasında ifadesini değiştirerek bıçaklama eylemini kendisinin gerçekleştirmediğini, eniştesinin baskısı nedeniyle suçu üstlendiğini belirtmişti. Müşteki ailesinin şikayetçi olmaması üzerine K.K., 4,5 ayın sonunda tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.…